Monday, November 7, 2011

Vaba tarkvara kui oluline eeldus

Oma elus ma kasutan üsna palju open source tarkvara. Esimene väga hea näide on OpenOffice. Oma tööarvuti peal ma kasutan seda iga päev. See on väga mugav tarkvara Microsoft Office vahetamiseks. OpenOffice on tasuta, see pärast on väga mugav seda kasutada ja säästa oma raha.
Teiseks väga heaks näiteks on Mozilla Firefox ja Mozilla Thunderbird. Esimene on veebibrauser, teine on e-kirjade klient. Esimest mina kasutan alati kui veebis olen, asendan sellega Internet Exploreri. Teist ma kasutan Microsoft Outlook'i asendamiseks.
Veel tahaks esile tuua kaks näiteid, mida me kasutasime ülikoolis õppimiseks. Need on Eclipse ja MySQL. Eclipse on kindlasti üks parimatest software frameworkist ja sellega olen väga õnnelik et kasutasin seda.

No comments:

Post a Comment